LOL

shoo

Idag på skolan skulle vi skriva kap två på deckarna. Asså det går grymt bra för mig med skrivningen och jag hartill ochmed varit med som ett exempel. Mm vilken kick!

Sen på NO:n så skulle jag fortsätta med min väderprognos som jag själv tycker är ganska bra:) men dock är jag ej klar. Men snart, eller kanske inte jag började typ idag.

Om ni inte visste det så planterar jag tio krukor med solroser. Precis som i skolan där min ligger bland de som har växt mest. Men iaf så mina, jag planterade 10 st och 8 av dem kan man se och vissa har växt ganska bra!! Är fettglad så jag knäppte bilder på två av dem. (och tänk på att jag typ satte dit dem i lördags!)

åhh va lycklig ja ee:)
inte en av de bästa men är endå för stolt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0