heej

HÄÄÄJJJ

Idag på skolan så fick jag och Bella prata med någon reporter för mälaröarnas nyheter. Hahah så nu kommer jag vara med i den tidningen om klassettan.Hon ville ha våra namn så då vetni att jonna bimer är interjuvad. I´m gonna be fame:)haha
Dagen var väl bra även om man påverkas av vädret. Och jag har tänkt på en sak, det har varit varannan. Lördag fint, söndag fult, måndag fint, och idag tisdag fult. Haah är det någon annan som tänkt på det?;)
Efter skolan åkte jag, mamma och Amanda till konsum, lemag (det är en verkstad) och gustavshill. Vi fick en glass, den nya GB glassen är ju sjuukt god. GOLD fast det innuti smakar lite kaffe.

Ska snart på träning och måste göra lite läxor och fixa och lite annat smått och gott. Hahaha vad många OCH det var i den meningen x)
outfit



DAgens fynd.
Har alltid velat ha en sådan klocka, mamma hittta en tidning från **** ****** som de bara kosta 99 kr!!! (jag skriver inte namnet eftersom jag vill ha det hemligt;) )
!!!!!!!!!<333333333333


VILKEN FÄRG?

 


Kommentarer
malin

köp en röd ! de skulle nog passa dig :D

2010-05-25 21:25:51
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/
malin

eller en gul kanske :D

2010-05-25 21:26:09
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/
bella

köp en blå

2010-05-28 22:52:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0