Heej

Heej

Idag på slöjden gjorde jag en jätteful sak ^^  Jag hade tänkt och ge den på morsdag men den var så ful så jag ska fixa en plan B. Skolan idag var helt normal. Fast det var grymt kul på NO:n då vi gjorde:
Vi hällde i tre matskedar bakpulver i en glasflaska sen hällde vi i lite diskmedel (vet tyvärr inte hur mycket) Och sen tyckte Janina att det skulle bli lite snyggt också så hon hällde i färg grej, kommer inte på vad det heter x)
då började det att bubbla som en korv ut ur flaskan. Sen höll Janina för fingret och då helt plötsligt så bara sprängdes det ut massa klägg. Haha men Tellus fick typ värre:)
Vi gjorde ett till men orkar inte förklara den också, till er noObZ. Nee skoja bara ni är... *HOST* okej. NEJ men allvarligt talat så är ni BÄST:) tvåa efter mig såklart;)
 hehe

Kommentarer
linnea

och ettika

2010-05-28 16:30:37
Anonym

a juste tack!

2010-05-28 23:31:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0