grattis syrran:)<33

Heeejssaann bloggiishhh

Min kära syster Ida fyller år idag och jag har gjort ett kort till henne:
  Hiss eller Diss ? :)


Och så har jag haft fotbolls match. Det är ganska jobbigt att springa i en timme (asså det är ju halvlek och man får byta) Det började med att Kalhäll eller hur det nu stavas, gjorde ett mål. Sen gjorde faktiskt jag ett mål. Och Becka la in två hon med. Efter halvlek kanske en kvart kvar var vi så säkra på att vi skulle vinna så vi typ sluta kämpa så de gjorde 4-3  :'(   Men men... De var tillochmed bara hmm typ 9 på plan. Hehe .

Snart ska jag på golf träning och jag hoppas inerligt att det går bättre för mig än förra gången...

Asså fyyyy vad varmt det är där ute!!! VARFÖR HAR VI INTE ÖPPNAT POOLEN?!?!?!?!?!?!!?!!?!?!?!?!? GAAAHHH

Kommentarer
Anonym

Hiss, vad söt hon va!!

2010-05-18 14:02:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0