.

Heej

Phuuu asså har laddat upp bilderna och fixat lite med dem och är enkligen klar. Glömde berätta att det var en kille som klädde ut sig till ett paket och jag försökte få me honom på ett kort (ni kanske ser lite) och sen så började jag prata med dörrvakten, som jag råka säga till honom att han var en livvakt xD
Och det viktiaste av allt! Jag handlade ett par as snygga jeans, två toppar, skolavslutnings kläder och vänta det var inge mer ;)







Föresten, en sak som är väldigt coolt som ni säkert inte kommer att tro på men det är faktiskt sant!!

DEt var typ en full kille igår när vi andra hade åkt hem. Han ville köpa hampus, kavaj, och stav typ. FÖR TUSEN KR!!! det är sant!!! och så gjorde han det. Men inte nog med det, han gjorde någon spel grej för 20 spänn och vann typ 900.

Asså ganska otrovärdigt men jag lovar det är sant!!!


Kommentarer
Anonym

Värsta Papparazzi knäcket! Missade coolaste killen dock, han som utklädd till Pappa?

2010-05-18 23:24:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0