.

Tjabba

Igår (kanske jag inte har berättat) så planterade vi ett solfosfrö i skolan och Janina sa att hon hade läst på internet att man skulle hälla i tee. Då idag när jag kom till skolan så visade några kompisar blomman då var den 28 cm! och helt full vuxen. Haha Bella och jag mätte. Men det skulle vi inte gjort för Janina hade bara lurat oss. hon hade bytt ut en. ÅHHH Herre gud va jag gick på den

Och en annan nyhet som är sant. Vi har en blogg i skolan och den har gått till typ final. Vi är bland de elva bästa!!!!! Vi kan alltså ha en chans att vinna 20000 kr!!!! Och inte bara det kanske kommer jornalister till skolan och det var fyra i klassen som kommer få bli interjuvade och jag är en av de!!! Om de kommer alltså.
SJUKT NICE!!!

Länk till bloggen.  www.klassettan.se     Rösta också på att vi ska vinna!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0