duh blir bara bättre å bättre

Heeeeeeeeej

Vad gör ni?

Jag har precis kommit hem, för jag har spelat gitarr och jag har de här låtarna i läxa:
* betthovens 9:a ni vet, januari börjar året....
* Ta mig till havet, och gör mig till kung.
* Final countdown, eller hur det stavas:)

Ja, de ska vi visa upp på avslutningen.
Efter gitarren spelade jag, mamma och Amanda golf. Haah jag körde med mina nya crocs! Jag har börjat få svidmärken av dem. Men det är nog bara så i början. Nu tittar jag på ghost whisperer som jag förut hade börjat gråta över. Men det är ju bra men det kan vara lite för läskig ibland.
Vad är det för likhet mellan en hemlighet och en tiger i en bur?



kommentera vad ni tror svaret är!!!!!

Kommentarer
Bella

Ingen av dom bör komma ut!

2010-05-24 18:39:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0