Bildeer:)

Heej

Idag när jag var med tilda och Amanda och cyckla så såg vi årets första orm! och det säger jag inte med ett léende på läpparna. För jag HATAR ORMAR ÅHH jäkla bitches!!!
Sen så när vi åt middag så hade myggorna premiär -.-

Jag och Amanda har varit ute och knäppt bilderna. Kommentera om vilken som var finast!!!
 den har jag tagit
jaag
blev ock lite konstig men jag har knäppt den
mee
Amanda
Amanda;)
ja(g)
jag knäppt och Amanda och Molly på bilden
Amanda
jaag
jaag (jag vet att det där är en blåklocka xD tror jag...)
jag
jag har knäppt den utan redigering!
Amanda, med min fuuut ( har ni tänkt på att bollen är adidas och skorna är nike :):) )
Amanda med kamera jag i skottkärran
haha det är e gräsklippare jag sitter på
 IDas goda smothie:)
Om ni vill göra den så är det väldigt enkelt:
Häll i lite yourgurt. Helst vanilj. Sen frukt sen yourgurt sen frukt. Toppa med choklas sås eller något gött;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0