bästaa

Heeejjjj

Idag så hade vi slöjd som första lektition. Jag gjorde en tre i rad grej, den är väldigt färgglad. Igår så hade de ju fått en påse med saker. De lottade ut olika kort, pennor, knappar, usb minne och jag fick det bästa:) tycker jag iaf, det var en låda typ som det låg en laserpenna och ett stort usbminne. Haha jag har ALLTID tur i skollottningar. efter lunchen så körde vi musik vi ska sjunga here comes the sun och den blomstertid nu kommer på skol avslutningen. Vi delade också in oss i grupper och körde "så ska det låta" Ida tryckte upp en bild och då skulle man så snabbt man kunde sjunga en låt om bilden. Haah det kom ett paraply så ställde sig madde upp (hon var i mitt lag) och sjöng unberella.

grejen på slöjden

"lådan"


laserpennan och usb minnet. plupparna är batterriarna.


Kommentarer
Madde

Haha var så säker på att det skulle komma ett paraply ;) och så kom det :)

2010-05-20 19:01:39
URL: http://kladdigakladden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0