SRY

Heeeej

På måndagen gjorde vi typ inget men vi åkte hem...
Nu är vi hemma och jag var i skolan, vi hade religon och då gjorde vi en teater. Jag älskar verkligen teatrar fast inte ibörjan när man ska uppträda. Men min grupp fick "paradiset" det blev ´komsik teater. Jag var guds buttler eller jag var hans högra hand. Sen var jag lejon
Efter skolan så såg jag att jättemycket snö på altan och så hitta jag min skejtboard. Åkte och ramla:)
Ska på träning idag skriver säkert senare då!
Ville mest nu berätta vad jag har gjort och så.

Har tyvär inte tagit några bilder idag, men jag har fått en ide jag ska göra!
Titta in igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0