sorry-.-

Heeej

Jag lever! Jag är uppe hos Ulli nu och fick låna datan för internet till min och mormors data kronglar..
Men som jag lovar bloggar jag nu som jag har lovat, så fort jag såg en dator tänkte jag på bloggen... Miss u
Men idag så var vi i birsta shopcentrum och jag köpte en necisär, ett par as coola skor (converse ska lägga upp bilder) och så köpte jag och mamma en väst tillsammans, en mer åt min stil tycker mamma, så då vet vi vem som kommer använda den mest...
Men iaf så har vi fickat hos Ulli och jag, Amanda och Benjamin (kusin) bygger tågbana runt lägenheten. Pappa bästa tågbyggarn hjälper oss.

Ett spel som Benjamin lärde mig.. Faktiskt kul och man har bollar som man kastar på kort och ser hur det skadar.
Kanske lite mer för yngre barn det är ju kul! Man slutar aldrig vara barn(i huvudet)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0