Snart ska vi åka

Heej

Nu är jag sur eftersom jag skrev ett jättelångt innlägg så försvann allting :'(
Aja idag ska vi iaf åka någon grej på globen för att se utsickten. Sen ska vi ttyp se på bio och äta, och så sover vi i lägenheten.
På onsdagen ska vi typ till tomtits jag, Ida och Amanda:)
Efter det kommer typ pappa och hämtar oss och vi hämtar joseph eftersom han ska följa med till dalarna som vi åker till på tosdag:) Ser framimot det:)
Vi ska förmodligen åka skidor två dagar och sen kommer vi hem på söndagen. En dag ska vi gå på lager 157 (en jättestor affär) Ena skid dagen så ska jag åka snowboard Ida ska lära mig ska bli sjuukt kul;)
Sen kanske vi hinner åka förbi faster fia och hennes mage:)<3 Jag har kanske inte berättat att jag ska få en
KUSSE<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0