orkar verkligen inte!!

Hej

Det finns många tillfällen då jag inte vill ha blogg (eller jag kommer barapå en)
när man har gjort något och inte skrivit ett inlägg och måste berätta ALLT... Det tillfället är nu.
Aja berättar lite kort
Jag ida mamma och amanda åkte sky veiw eller vad det nu hette (den där grejen över globen) Först så var jag as rädd sen så fick vi se en töntig film sen åkte vi i den där grejen bara till toppen och ner. Men jag rekomenderar att åka på sommarn:)
Sen så åkte vi och titta på AVATAR (inte farsan) Tyvärr så såg vi inte in 3D men den var faktiskt jättebra, jag trodde faktiskt inte det. ÄR det någon som har sett den? Den var bra och så men det var väldigt mycket knivar, pistoler och bomber. Aja men jag tkr ní ska se den:)
Nu e jag hemma och fryser... Jag skriver mer om avatar sen har ingen lust att blogga nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0