ledsen!

Heeej

Sorry för dålig upptatering hörrni, men jag skulle på gitarr och sen åkte vi direkt till lägenheten och gick på lägenhetsvisning, spela playstasion,gjorde läxa och retades och blev skittlade av Hampus. Idag så stor handlade jag Amanda och mamma på Jysk, ÖoB och IKEA. Det var väl hel så där men vi hars om tradition att äta korv och pizza för fem spänn och läsk med gratis på fyllning! Mennu kom vi entligen hem men ska snart på träning.

En sak man brukar se när man går på tjej toan är att man kan byta blöja på barn. Asså jag brukar aldrig vara innne på kill toan men det står inte det där. Och på bilden som visar det är det en tjej som står och byter. Det tycker jag inte är okej inte från killarnas eller tjejernas sida! Så tänk på de som bygger toaletter (hihi) Killar kan väl också byta blöja eller?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0