I got my self to blame.

Heeej

Lite sent inlägg PGA att jag inte pallade skriva, årets lataste?
Men nu tar jag tre jobbiga steg till datan  kämpar upp på stolen, bäst?
ähdjs så nu har jag orkat lägga händerna på tangent bordet också, ännu bättre
   KRAFTENS ÅTERKOMS!
Heeh men iaf så idag som jag typ alltid gör på fredagar (eller iaf nu näradra gruppen har hemkunskap)
så jag och Zelma har ett radio program med två hörlurar vi har hittat... Men direkt när vi hör att en fröken kommer måste vi sluta! ha
Aja sen när vi sluta ville jag fördriva tiden så jag snodde Miches klocka och plånbok och sen jaga hon mig runt hela huset. Hon fick sen till baka allt, men jag är endå världens bästa ficktjuv... Haha ska man ta det som en komplimang eller? TRor inte det. Men lite senare så gjorde jag illa mitt huvud för jag fick en bandyklubba i huvudet så jag fick sluta att råna miche... Haha faktiskt lite rätt åt mig!
GODA NYHETER:


Nu fick jag reda på att vi åker i morgon bitti och mormor har internet i sin nya lägenhet så jag tar med mig datorn!

Se hur mycket en svag liten flicka kan skriva.... Hahah










Detta inlägg kan innehålla spår av humor!

Hahah vad får jag allt ifrån jag är väldigt nöjd med mitt inlägg idag:)


Kommentarer
Maria

Vad är det ni får lära er i skolan? Ficktjuveri och springande i korridorerna! ; ) Har du fått till det med photoscape?

2010-03-26 21:57:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0