hjälp jag är en människa

Heeej

Jag har precis kollat runt på bloggar, har ju några som jag brukar följa:) Och musik får jag ju skapligt till utanför dörren. Sitter Amanda och hennes kompis Elsa som har sovit över där spelar de iaf det populära spelet guitar hero. Hahah alla kör verkligen det i min familj!!
Idag har jag fotbolls träning och Miche ska vara med för första gången. Vi ska hämta henne så åker vi till träningen. Förut i skolan så sattvi och pratade om vad vi gjorde på datan, det här är min "runda"

FÖRST: ett blogg inlägg
EFTER: facebook
SEN: kollar in bloggar

(det var ju det viktigaste grejerna som är min själva rutin)
 
Vad är eran internet runda?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0