det var en gång och den var sandad

Heellloo

Idag har jag mycket att skriva om hoppas ni kan hålla tålamodet !
Först så i skolan så vann jag, Bella och Linnéa.F en påskfrågerunda och tillslut så fick vi reda på att man fick ett pris vi vann! Vi fick godis Linnéa har godis förbud så jag och Bella slaska i oss mycket alltså!
Men sen orkar jag inte skriva något merom skolan. När jag och Amanda åkte bussen till mammas jobb för vi skulle ju ta spruta... Hepatit B typ kommer någon ihåg de reklamerna?
Aja det kanske bara var jag men iaf på bussen klev det på i stenhamra typ en tysk klass som verkligen inte hade någon erfarenhet om tysnad... Men iaf så är min hypotes att de har vart på typ uppgård och skulle typ hem igen?
Sen skulle jag och Amanda åka tunnelbana och det var då det hände vi såg Peter Jide! Han satt en bit ifrån och vi typ såg ut som två männskliga tomater!
Han hade brutit sitt ben och han satt där med Hans dotter, Randiga strumor och en österöds mössa Hahah sen skymde kryckorna allt annat. Fatta hur mycket jag glodde! Hahah fast han tittade på mig och då lekte jag överlägsen.
Men sen var vi framme och jag och Amanda garva sönder.
Sprutan kändes knappt(cooling jonna, tack jonna (haha jag brukar alltid säga så!) ) Men sen åkte jag Amanda och Hampus till donken och jag åt två cheseburgare och en coola och en glass! GGanska mätt.
Sen åkte vi hem och nu är jag hemma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0