Bilder från både innan träningen och efter<3

Heeej

Idag på träningen så ville en tjej byta tröjnummer med mig, jag älskar ju min 9:a!
Men jag  var schysst och bytte och nu har jag 19-.- men om man ser det från den ljusa sidan så är det en nia i. Och det är Martin Motumbas gammla. Och det var askul när jag och Emily hade en talkshow:)

Aja bilder Amanda hjälpte till också<3
innan träningen
mina vackra skor snygga va? Västen<3
 påskbild
me on the skateboard
bjuder på den!
Efter träningen
Amanda bjuder på sig själv Top modell 2010?


Amanda vinner top modell 2011 också!
 woooaaaa
Nu kommer jaag
wwwrrrruuuum

 "together forever"

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0