18/2

Heeej

Idag var det skolan och vi hade prov som jag hade tränat asmycket på. Men det känndes som det jag hade tränat på var helt meningslöst i provet så det blev som ett missförstånd.
Men iaf så blev jag klar med presenten till emelie, på träslöjden. Jag blev helt okej nöjd men jag hoppas Emelie gillar den. Ikväll ska jag på något möte som handlar om 11 manna och jag har inte världens lust för det.
Men visst det vill jag ju kunna men jag vill inte åka buss dit och hem så sent... Rädslan kommer ta över.



Snygg?



Kommentarer
Emelie

Den var superfin! Tack så mycket igen världens bästa syrra :) nu ska jag bara komma på vad jag ska ha i den, har du något förslag? :)

2010-03-19 22:26:53
jonna

haha jag vet inte heller:)

2010-03-20 08:28:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0