you don´t really wonna stay

Tjaaaa

Jo vad händer här då? Alla ligger och sover förut jag, Amanda och självklart Stella:D
Jag sitter och lyssnar på musik, fast jag försöker överrösta dator mullret. Fast nu har det blivit bättre:)
De datorerna jag brukar sittta vid är: Min dator, och pappas stationära, fast pappas dator den får alla sitta vid.
Vi har sammanlagt om man räknar med mammas och pappas jobbdator: Åtta stycken, mer än vad vi är i familjen x) Fast det är ju bara för vi har en dator där uppe som inte är så bra och ingen brukar använda den.

Haha ska nog sluta babbla om et nu xD
haha den vita och våran och den gråa är Kim´s Hampus kompis. Så där satt de utan för mitt rum ser jag nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0