tonight im not

Heeejj

Sry för så sent inlägg, såg också statistiken och den var FÖR låg...:(
Idag var det fotbollsskola och det var sjukt varmt! Det var jätteroligt när vi blandade lag och körde match med
P99. Jag gjorde ett mål ^^ Resten av dan var också fett rulig!:D
När jag och Amanda skulle på bussen så ramlade jag i trappan precis där chaffören satt! Guud vad pinsamt... Jag började tillochmed blöda! Hahah  det var sjuukt pinsamt x)
Men sen kom jag hem med solsting och hemma var Ida, Malin och Stella. Jag och Amanda badade i poolen så länge så jag såg suddigt. Vi simmade också 200 meter:D (min idé ;) haha faktiskt)
Sen kom Emelie hem med några kompisar som skulle köpa pizza och då fick jag och Amanda också!
Men nu badar de och jag bloggar för mitt samvete:D

Det var dagen... Fast det var ju mycket mycket mer saker jag gjorde;)

haha gran canaria 09-10 i julas;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0