tjena

Heej

Sorry för sådant sent inlägg. Skolan idag var ganska bra jag är nästan klar med deckaren och engelska brev. Sen efter skolan skulle Miche med mig hem. Jag hade cykel så det var tänkt att hon skulle gå, men när vi var på vägen så kom en buss så hon sprang tillbaka och tog den. Så vi kom fram ungefär lika snabbt, så CYKLA! Det är bättre mot naturen, nu låter jag som ett natur freak. Men aldrig fel att vara det?
 jag, Amanda och Miche skulle ta bussen, hon skulle hem och jag och Amanda skulle fortsätta på den. på bussen satt Adam, Anton och Janne så vi satt och pratade. Träningen var kul, förutom när Becka och Emily, och min egna älskade SYSTER kasta vatten på mig. Och så snärta Becka och Emily mig med strån. Jag var värsta Jackass obejektet...
Sen så efter träningen, som var rolig, så stoppade de in gräs under min tröjja. DE SKA FÅ!!!
På andra träningen så tappa jag en tand, det kom lite plötsligt faktiskt!
Men nu ska jag snart gå och lägga mig! Men ska först läsa nya KP;)!!!


Kommentarer
Pia

Kul att läsa och fina bilder. Hade inte varit inne på ca 2 veckor, men nu har jag läst allt!

Vad har du gjort med altan? Varför säger du förlåt?

PK

2010-06-20 10:11:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0