tha legobitarsudd

Heeejj

Igår när Amanda kom hem från grönan, vid typ tjugo över ett så fick jag två sudd som såg ut som lego bitar:) OCh så fick jag två hulahula halsband, ett blått och ett rosa. TAAACK:D  Emelie fick en gullig nallebjörn för Amanda fick låna hennes väska. och vet ni vad jag gjorde igår?
jo, jag målade faktiskt mina naglar :o ! Förresten det var emelie som målade dem:) men det är jätterosa, jag älskar färglada färger och jag ville ha ett par rosa naglar. DET ÄR SANT! Jag har typ aldrig på mig nagelack!
Men jag är väldigt nöjd nu!
Jag och Emelie tittade på något gammal Harry Potter film när vi väntade på Amanda. Sen kom Amanda då tittade vi men jag och Amanda somnade typ så vi stängde av filmen.
Nu sitter jag ute på altan med Emelie, Amanda, Nina och Stella. Jag försöker se vad som är på datorn men det är svårt. Vi lyssnar på spotify, asså vilken bra uppfinning med spotify:D
 togs igår kväll det är därför det är så mörkt;)






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0