Stella

Heejj

Har haft sjukt tråkigt idag, har bara varit inne och degat, fy tusan vad jag hatar dåligt väder... Är nog inte ensam om det;)
Har knäppt några bilder med pappas kamera på Stella. Just nu biter hon på allt och alla, men hon är väldigt glad och sprallig:) Hon är verkligen super duper söt, asså man ska se henne i verkligheten, puh hon är sååå söt!


btw det hände en aspinsam sak när jag var på hampus utspring:
Jag, Ulli och pappa stog och leta efter Hampus och Ulli och pappa gick och jag trodde de stod kvar.


killen som stod bakom mig: grruummllaa....... (eller vad han nu sa)
jag: vem sa grrruummllaa? och så tittar jag bak.  

Haha då stod inte pappa eller Ulli där, fy vad pinsamt...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0