scary värklighet

Heeejjj

Jag, mamma, Amanda och Stella åkte till golfbanan. Hampus jobbar där och han och Kim tänkte gå ut på 12 håls banan, och då följde jag med. Vi spelade med en  annan kille som gått på min skola, han var ganska duktig. För mig gick det inget vidare. Men när vi kom på tredje hålet så var det jättemörkt eftersom det var stora mörka moln över oss. Jag hörde muller och såg nån blixt. Jag ville åka hem så när jag ringde till mamma så började jag gråta, eftersom jag är så PPPIIIP rädd för blixtrar och åska. Hampus och Kim var inte speciellt rädda med vi gick av. Och den andra killen FORTSÄTTE!!??? Guud vilken modig snubbe leeen!
Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät och lyssnar på partylåtar på högsta volym som Kim sätter på. Och Amanda och Hampus kör wii. Kim gjorde det förut det var första gången för honom så han har tappat tålamodet.
Knäppte lite bilder för eran skull!:D Föresten Yoshi är bäääästt!!!!:)<333333333333 

I<3Yoshi

Yoshi bilderna knäppte jag inte;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0