saysay

Heejj

Asså kan verkligen inte fatta hur snabbt den här terminen  har gått! OMFG!!! Känns konstigt att man liksom kommer få ledigt i typ 10 veckor! Sjuuukt :o
Idag var en ganska rolig dag, vi städade (som konstiga Bella tyckte var jätteroligt :? haha hon är konstig) Och så gjorde vi ubrott med våra vulkaner, min, Bellas och Miches blev inte så jättebra så vi fick göra om... Blev inte så jag hade förväntat, men det var ändå kul. Vissa blev VÄLDIGT nerkletade (med diskmedel, bakpulver och etticsprit, blandat i våra vulkaner.)
Men nu era gullungar så måste jag gå och äta lite !
Förresten nu är jag med i mälaröarnas tidning!!! (om vinsten alltså) Men jag hittar inte tidningen...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0