S O M M A R L O V

Heeeejjj

Japp, nu är det sommar lov och jag känner glädje! Fast jag vet verkligen inte va jag ska göra den här sommarn... Hoppas jag kan få en ennu bättre sommarlov än vad jag hade förra sommarn. Det var nog den bästa i hela mitt liv.
Jag har gjort ett studentbíldspel till Hampus:) Så nu måste jag väl flytta ögonen från den här apparatern.
Kanske ska jag också gå på den är grejen på ekerö, fast jag vill ju inte gå själv...
Tyvärr får jag inte ladda upp bilderna jag tog i dag med mammas STORA systemkamera. Det märks att hon är rädd om den xD Jag är ju en riktigt klanter;)
den här bilden gjorde jag, och ska ha den ibörjan av bildspelet:)


Kommentarer
lisa

Men den här sommarn ska bli ennu bättre, för folk flytar ju, jag t.e.x så den sista sommarn med alla ska bli perfekt tycker jag!:D

2010-06-09 13:24:02
URL: http://lisamalmgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0