kom igen läs min blogg och rekomendera den!

Heeej

Ja, ni kan ju läsa rubriken! Jag lovar skriva mkt bättre om jag får fler läsare!

Idag iaf så har jag spelat match. Första halvlek gick underbart och vi spelade lungt bäst. Vi ledde med två noll när det blev halvlek. Jag gjorde det 2:a målet. Jag stog en bit ifrån och sköt, jag minns inget mer bara att jag blev väldigt glad. Jag har gjort typ mål alla matcher förutom en. typ...
Andra halvlek gick de inte lika bra då gjorde de två mål. Asså det händer varje gång!!!!!!!  Men det var kul att visa Stella och alla sa att hon var så söt. Men det går inte att gemföra med när jag, mamma, pappa, Amanda och Stella var på flygmässa i skå. Då kom verkligen ALLA fram. Haha har varit hos oss tre dagar och är redan känd :P
På mässan tittade vi på flygplan och jag och mamma gick in i ett men jag fick panik för det var så stort så då gick vi ut. Asså flygplanen är inte sånna man reser med utan typ att en eller två personer får plats i. Vi fikade och tittade på bilar också. Var typ den roligaste saken i hela mitt liv. NOT!! Jag vägrade först gå ur bilen men sen blev det liiite roligare. MEN BARA LITE!!!

Nu tittar jag på tv, ska träna golf om några timmar.

 


Kommentarer
malin

PAX FÖR ATT VARA HUNDVAKT ! .. så nu får ni faktiskt ta och åka iväg lite så jag har den lilla att gosa med ;)

2010-06-12 14:46:57
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/
jonna

Malin dröm på;D

2010-06-12 18:45:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0