in tha room, ya know

Heejj

Stella skötte sig fin fint på bussen och hon låg stilla. Emelie kom med en jättebra idé, att jag skulle ta med mig longboarden. Så jag gjorde det och åkte med den:) fast jag ramla en gång och det var VÄLDIGT pinsamt!
Vi åt glass och sen åkte vi tillbaka då tog vi fel buss och då fick vi gå från kyrkan. Så Emelie bar Stella ganska länge eftersom Stella har ju hjärt problem så hon orkar inte gå så¨jättelångt. Men när Emelie bar henne så efter ett tag kissade Stella på hennes tunika. Jag skrattade i smyg ;) sry Emelie men det är ganska roligt:)
Nu har jag precis ätit pizza och sitter här. Vill ut och bada i poolen det är för tusan 30 grader!!!!:):):):)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0