hjälp jag är en människa

Hejj :)

Min pappa har tagit hit en jobbarkompis som ska sovaöver hos oss hela helgen. Han är från australien och pratar bara engelska, det är ju tur för jag är så bra på det, NOT!!!! Hahaha det blev ett par pinsamma saker jag sa, typ jag kom inte på vad älg heter på engelska så jag var tvungen och att springa in och fråga pappa, så nu vet jag det heter elk :) Mamma är utomlands på någon kurs, så ni vet xD Idag har jag först gått upp tidigt och öppnat kiosken som var ganska jobbigt. Jag fick hämta och bära backar med dricka, och pappa fick göra kaffe, eller han spillde ut allting så han torkade mest upp kaffe från golvet O.o

Sen spelade jag match och vi förlorade, men jag tyckte att vi spelade ganska bra. Sitter just nu och glor på den där så kallade TV, ögongodis för mig:)

haha 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0