haha

Heeejjssaaannn hörrni



Jag vaknade nyss faktiskt, vet inte varför jag sovit så länge. Jag känner mig väldigt besviken på mig själv för jag vaknade så sent, eftersom jag ville hitta på något roligt idag. Men aja, nån gång måste man ju sova ut lite;)
Det är typ asvarmt och jjag svättas jättemycket. Jag är lite som en vampyr känner jag.
Andledning 1. Jag gillar inte lök xD
Andledning 2. Jag gillar inte solljus (iaf ibland
)
Haha skoja, hade inget och skriva så då skrev jag så;)  Jag gillar Twilight lite men, jag har bara sätt den!! Jag vill ju se new moon!  




haha min dörr x)



Alla bilderna är tagna för ett tag sen av Lisa:)<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0