gud vad arg jag blir!! Läs som ni gjorde förut!! :'(

Heeejjj

Ja, ni ser rubriken, varför har jag så lite läsare! Fett sur jag blir, det är i sånna här lägen man inte Baskeblogga.
Men iaf, igår bjöd vi hit, Ulli, Benjamin, Ann, Tore, Joakim, Oliver, och deras två kompisar, Annika, Malin och Val!:D
Jag gillar Val han är fett cool:D
Vi körde fyrkamp och delade upp oss i lag. de här fyrkamp gjorde vi:
Bilar- en lutar huvudet bakåt och de andra i laget ska doppa bilar i en ren och blöt trasa och sätta på dem på huvudet. HAha jag blev den som skulle få bilar på sig, usch jag hatar bilar... HAahah hoppas ni fattar att det är godis bilar x)
Gräsklippare- Ja, vi la ut en bana och så skulle man köra på så bra tid som möjligt:D
Dragkamp- Det vet nog alla vad det är;)
Basket-Vi skulle skjuta alla i laget och räkna hur många som fick i den:D

Det var det jag kommer ihåg iaf:D

Asså jag knäppte bilder varje sekund igår, med mammas stora, eftersom jag var fotoansvarig. MEN, jag har inte laddat upp dem än;)

haha gillar den:D


 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0