Grattis brorsan (igen!)

Heeejj

Ni kanske ser att jag har skrivit grattis brorsan, inte för att han tar studenten utan han fyller faktiskt 19 år! Han fick en jättestor plasma tv och lite pengar. Så ikväll blir det tårta;)
Och vad har jag uppehållits med då?
Jo jag som ni kanske visste har spelat golf med pappa och hans kompis Tore. I början gick det pinsam dåligt för mig. Men jag hade bra med poäng. Sen gick det bättre och bättre. De fyra sista hålen, så bra har jag nästan aldrig spelat. Min driver var inte så bra i början men det fick in nått som kändes bra men kanske inte var det bästa. Men jag kanske ska komma till sak... Jo, JAG FICK 26 POÄNG OCH JAG SKULLE HA 24 SÅ NU HAR JAG OFFICIELT HANDICAP:) Så grymt glad jag blev asså... Jag vann också över pappa och Tore. Så nu kan jag börja slå från
dam tee och kunna sänka mig. Jonna Bimer: 36 i handicap (inte 36+)
Haha nu kanske jag ska sluta skryta x)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0