Golf äe kuuul:DD

Hoollaa

Ja, har spelat golf i cirkus 6 h. Gissa vad jag är just nu.... Trött, ont i fötterna men ändå väldigt glad:D
Tävlingen gick helt okej, vi spelade med Robin och hans pappa, och en tjej som hette Lena och hennes mamma Gunnel. Pappa och jag kanske inte vann men det var iaf jättekul. Fast alla har ju inte kommit in än, men vi gick ju ut den andra bollen, 08.11
Efter det så hade jag avsluting för mina golfträningar. Vi körde scramble (elr hur det nu stavas) på 5-hålsbanan. Mitt lag vann en påse peggar och sen tre troxhammar peggar, tur att det var det jag behövde;)
Vi fick korv och saft att äta och dricka. Men nu har pappa bestämt med Jessica att jag ska träna med satsnings laget på tisdag.Herre gud vad pinsamt jag kommer ju skämma i hjäl mig, jag vill gärna men det är typ äldre och då kanske jag blir utskrattat. Men de är säkert trevliga, om Jessica, som typ är proffs tycker att jag platsar så gör jag säkert det. Hoppas att det går bra iaf, känner mig redan nervös...
Men iaf, nu e jag hemma och sitter nästan halvnaken eftersom jag ska byta om. Jag längtar till imorgon då är det ju fotbollsskolan!!!!!!:)
gammal bild men passar in just nu tkr jag;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0