Finner inga ord

Heellaaa

Asså varför skriver jag alltid hej, eller något där uppe x) Jag måste göra det varje gång sry;) Can´t stoooooop
Men iaf jag har varit med mamma, Amanda och Stella, vi har spelat på korthålsbanan (femhåls). Jag fick 19 slag som igår också -.- Ville få lite bättre, men det gick ärligt talat bättre idag, iaf med utslagen. Efter det länmade mamma mig vid svanhagen eftersom jag skulle träna där:) Det blev bara dock 5 personen med mig. Om man inte räknar med Micke och Lasse. Det var iaf jätteroligt.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har precis kommit upp från ett varmt bad så känner mig väldigt lugn och avslappnad!
 haha fett länge sen men det var när jag, mamma, Sussie, Matilda och Amanda blåste glas. Ja, man blåste faktiskt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0