chocka mocka

Heeejj

Jag har varit med Tilda idag och det var jättekul:) pappas kompis åkte hem idag och han gav mig en ask choklad!:)<3 Amanda fick en toblerone, asså fett söööt! Haha vi blev asglada, och jag tänkte krama honom men jag fega ur och klappa honom på axeln istället xD Sen när vi satt och åt middag, jag,pappa, Wall, Amanda,Tilda och Ida, eller föresten Ida hade gått upp.  Då hälde han i choklad i sitt kaffe och sa att det hette chocka mocka så jag börja asgarva för det låt så roligt och då började Tilda och Amanda också göra det. Han frågade om det betydde något konstigt på svenska, men det gör det ju inte med det låt ju så kul. chocka mocka xD funderade på att göra en sång. dada chocka mocka. Haha nog om min framtida topp etta xD Jag och Amanda har städat jättemycket och det är väldigt fint, vi ska lyxa till med lite choklad nu!

Förresten, matchen vi titta på de förlorade men jag, pappa, Wall och Amanda åkte hem lite efter halvlek;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0