BROOOrrr

Tjaaa

Idag tar min käre bror studenten, så vi ska snart åka in till bromma gymnasium och visa skylten och sånt. Och jag är foto ansvarig. Jag var det igår också men jag fck inte ladda upp bilderna men jag hoppas jag får det idag:) Elr så knäpper jag med båda för den ena kameran vet jag hur man laddar upp, fett smart jaag eee!:) xD
Men ska gå och byta om ska nog ha samma som igår eftersom jag typ inte har några klänningar, jag har ju liksom klänningsfobi xP 

BYEEEE<33

 duktig jag är där har klänning!!!!:) Om ni inte ser vem jag är eftersom jag har mitt "vanliga hår" så är jag fjärde från vänster ;)<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0