alla barnen gillar makaroner!

Heeej

Idag när vi spelade minigolf, de jag körde med var Adam, Johan, Otto, Patricia och Emma .L  . Och det var typ jag som vann. DEt var jätteroligt att spela och det var roliga banor. Efter minigolfen så gick vi till andra sidan och badade och åt pizza, jag tog Hawaii och drack en cola. Det var nog godaste skollunchen på länge. Jag badade i vattnet som var jättekallt med jag tyckte att det blev varmare efter ett tag. Vi skulle fått en glass när vi gick till bussen med vi hade för brottom så vi hann inte det. Det var proppfullt på bussen men sen när två gick av satte jag och Miche där och lyssna på musik. Vid stenhamra då skulle Miche till pianot, men på bussen satt Becka och Emily så då hade jag något att göra :)<33

Jag cykla hem och Emelie och Alex var hemma så han åkte och hämta Amanda, men jag hade cykeln så jag fick cykla, men det tog ungefär lika snabbt. Jag badade och Alex knuffade i Emelie i poolen och jag och Amanda försökte få i honom också. Men nu tittar jag på tv, och ska snart ätaa

snodde några bilder från lisas blogg från idag www.lisamalmgen.blogg.se

haha Lisas coola glasögon
nu fick Bella var me:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0