test

Hur bor du:Stort...
Brukar du komma i tid:Nja oftas
Hur lång är du:151 typ
Kan du laga mat:Sådär
Vad har du på dig just nu:Kläder haha
Har du någon fobi:aa speciellt mot minor fast mycket mer, lite klaostrofobi
Hade du en bra kväll igår: Vilket är ditt senaste inköp:Hmm typ mina målvaktshandskar
Din favoritdryck på morgonen: Oboy eller jucie
Var fick du dina senaste pengar ifrån:Mamma (månadspeng)
Har du sovit i din egen säng inatt: Öhh aa
Vad hade du sönder senast:Hahah kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast:Bella fast mamma och pappa i bilen hem
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Det är typ ALLTID cola
Alkoholhaltig favoritdricka:Öhh konstiga frågor
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmm såklart inte jag gör något dumt xD
Saknar du någon just nu:Danza!!<3333
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Hmm kommer inte på något nu
Någon jag stör mig på: Personer som tror dem är viktigare än andra!!
Intressen:Fotboooooool!
senaste person du kramade:Hm minns inte
Senaste person du ringde: Heehe
Senaste person som ringde dig:hehe
Vad drack du senast:vatten
Vill du ha barn: Aa tror jag....
Längtar du till din nästa födelsedag:
Eh ja vem gör inte det?!
Har rakat dina ben någon gång:Nope
Är du sugen på något nu:Hm efterrätt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:Bläää
Använder du hudkräm:Nee, gillar inte krämer
Attraheras du av män med skägg:öhh???
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka:Kladdkaka
Röstade du i det senaste valet:NEj
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Aa ganska
Vilken låt lyssnade du senast på:I belive i can fly
Vad tycker du är äckligt: Olika
Har du pengar på mobilen:japp 63.92 kr


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0