rubrik?

Hejsan

Idag i skolan hade vi redovisning i SO. Det var ett Finlands arbete. Jag och Bello jobbade tillsammans.
Vi gjorde lite ovanlig... Vi började dansa och sjunga mumin låten xD VI var de enda som redovisade för hela klassen (yeah vi e sååå modiga xD) Men Bella vågade först inte dansa så då hoppa Adam och Axel in och vi alla 4:a dansa och sjöng på:) Hahahaa skulle filmat.. Nu har jag ont i mitt huvud.
Jag e hemma nu och Amanda sitter och tittar på   Sex and the city hahah det är ju verkligen ett barnprogam... (heheh)
Imorgon har jag hemkunskap längtar<33

 haha fast vi sjöng bara så här:
Sagor är korta men snart e dom borta med mumin,mumin vi säger farväl och saknar ingen (haha kommer inte ihåg)
men vill inte mista min vän med mumin, mumin 
Hahaha plus dans!!! Fast asså dansen var bara i slutet vi gjorde en annangrej som var själva redovisningen!! AWSOME!! 

Kommentarer
bella

igentligen går den så här: Sagor är korta och snart är dom borta med mumin mumin. Vi säger fårväl vill se dig igen vill inte mista en ändaste vän med mumin mumin

2010-02-12 17:36:40
jonnna

vad bra att du är så uppmärksam bella;P

2010-02-12 18:36:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0