rubbe

Hej

Idag var det skola och vi klev upp kvart i 7 eftersom våran buss går kl 07.27.......
Sen var det slöjd och jag håller på med en slags låda till en person....<333 vill inte säga det för att hon kanske ser det här...
Efter slöjden så gick jag till kuratorn, vi prata lite om PRIVATA grejer. Sen efter det så var det kamratstödjarmöte och det var väldigt kul:)
OCh efter kamratstödjar mötet gick jag till klassrummet. DE hade precis slutat med matten och började med svenskan som jag redan e klar med. Så jag och Anna (lärare) gick till ett annat rum och hon hjälpte mig med matten. För det var lite svårt, vi håller på med area men jag börjar fatta.
Lunch (inte vi hade lite nyheter och högläsning innan)
Efter lunch rasten så hade vi NO prooooovvvvvvvv!
Jag tyckte det gick ganska bra med mig:) DEt var 15 frågor och de hade olika poäng.
HOPPAS DET GICK BRA:P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0