LOL

Hejsan bloggen

Idag var jag på hemkunskap det var kul och det var den bästa gången hitils:)
Jag var med Linus och vi gjorde ost och skink paj
Den blev asgod, visste inte att jag hade den talangen, heheh
Aja sen efter så tog jag onödigt in en buss till bromma för att vänta på mamma och sedan åka hem me mamma i hennes bil. När jag åkte buss så satt jag typ intryckt känndes det som, var nära att få klaustorfobi utbrott-.-
Men iaf så hämtade vi upp Hampus också:) Och vi satt och lyssna på musik...
Aja lite onödig grej att bara åka fram och tillbaka. Mm det var ingen höjdare. Visst det var kul men Emelie var faktiskt hemma så då kunde jag ju lika gärna åka hem.
Nu sitter jag och dricker 7up 
   heheh as konstig musikvideo xD Men digga musiken

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0