Kallt!!!

Hej...

Efter skolan tog jag bussen till gitarren och hade en lektion. Det var ganska kul, vi fick en ny bok, gitarristen 2:)
Den har my heart will go on och jag vet att den inte e så svårså den ska jag träna på;)
Efter gitarren frös ja och vänta på bussen... Var skitlack på mamma att hon inte hämtade...
Men till slut kom bussen inte alls så sen som jag trodde:) Det var ganska fullt men jag fick ändå sittplats
Fast det var aspinsamt att sitta i bussen  för att jag satt och snorade all the time Aja sen var jag framme ooch då kom min mamma som inte kunde skjudsa mig, haha
Men nu e jag hemma och bloggar. Fast jag är typ änå den kallaste human on earth:(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0