Kaaaaaaaaalllllt

Hej

Idag var det tosdag och på morgonen så var det träslöjd och jag håller på med en grej till min kära syster Emelie:)<33 Sen var det kamratstödjarmöte. Lite senare så kom jag på att vi sluta efter lunch;D
Jag och Bella väntade på Amanda skulle sluta. JAg och Bella hade skitkul när vi åkte maddras ner för en backe och sen på ett hopp som satt på backen!!!! SEn sluta Amanda och hon åkte med oss. Jag var asblöt och vi vänta på bussen i typ 20 min. Men när vi kom hem gjorde Amanda varm choklad till mi:) Nu tittar jag på tv. Jag gjorde lite av engelska läxan också

MINA LÄXOR

Engelska glosor (som man får välja själv)
Matte (man ska träna på geometriska former)
Läs läxa "eldens hemlighet" (kap 4-5)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0