GLAAAAAAAAAD

Heeeej

Idag öhh vänta ska berätta en grej först....
Att igår så fick jag reda på mitt resultat på NOprovet. Det var väldigt spänt men blev ganska nöjd, och ville inte göra om det som man kunde idag. GE mig trumvirlvel.....
29/51 poäng. Det låter jättedåligt men den som fick mest fick 44 poäng.
25 var godkänt
Aja nu när jag tänker efter känns det ganska dåligt, lite pinsamt också. :'(
Men idag iaf så efter slöjden så gick jag upp så såg jag IDA N
OMG(hahah) Jag sprang fram och krama henne. Shit va glad jag blev!!:)<333
Ida n så nu bor i Norge har kommit för att häsa på (hon har ju gått i min skola)
Jag var med henne ganska mycket och vi hade verkligen jättekul<33
AJa hej då

PUSS Från en glad person:)<3

Kommentarer
Isabella

jag har typ missat allt bara på två dagar, ni har ju fått no-provet, set på film, träffat ida, haft hemkunnskap och slöjd. du föresten vet du vad jag fick för resultat?

2010-03-03 14:00:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0