Älg insidenten

Heeeeeej

Idag var jag i skolan och det var gympa efter lunchen. Jag var inte med pga min försylning(stavning)
Efter det var det IT och vi höll på med skolbloggen:)
Sen åkte jag och Amanda hem med bussen och vi gick till våran parkering vi fick sse något underligt....
Jag såg en älg gå på tomten jag ringde pappa och när han inte svarade så titta vi tillbaka på älgarna där var det TVÅ älgar, jag lovar leeen de var stora!
Jag och Amanda fick panik vi visste  inte vad vi skulle göra, vi vet ju att vi inte ska springa så vi gick långsamt till dörren, sen stack dem. Hahaha
Någon som har varit med om något liknande? Det har varit en älg på våran tomt men då var vi innnom hus...

Se hela bilden

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0