söörryy!;)

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag har jag varit med Alice, haha och det var väldigt kult. Asså våran mentor kom hem till Alice för hon hade inte fått sin present....
kopierat från alice status
*plingar på dörren*
*öppnar*
och utanför står min mentor Lena !! WTf !!!! Inte ok -.-'
jag(alice)=A
Lena=L
A- hej ?
L- hej jag kom på att du bodde så nära så jag kom förbi med din present från jacob:D
*ut från mitt datarum komme rjonna ser typ full ut xd*
*jonna får damp*
L- hej bosse och klappar min hund...
*hur vet hon vad min hund heter !? *
*jag och jonna får båda damp* hahahaha gud vad jag är chokad !!


HAhahahahah omg asås hon kommer hemsööökkkaaa alice!
Ajaaa snart ska pappa ta in granen men nu tittar vi på aik-dif och det går väl sådäär!
raaaannndddom

Kommentarer
Alice

Asså shiiiite vad RANDOM ;D<33

2010-12-22 21:28:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0