JUUULLOOOOOOVVV!!!:d

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det sista dagen i skolan innan jullov! Haha först så kom jag och elin te bromma och hon köpte godis till klassgrejen, och jag köpte tomtebloss till imran. Så vänta vi på sego sanna som typ aldrig kom så vi kom försent. Haha och helt random kom Alice och Alice xD
Ajaaa vi hade julshow och det var jättekul!:D haha våran rektor rappa  och pedro och två andra lärare skrek typ och dansa som vet inte vad! x) omg det var verkligen skiiiiitkul jag och elin skreeeek verkligen x)
Som jag sa att jag hade ont i min halss, men jag skrek endå, så ni kan väl gissa hur ont jag har nu ;P
sen gick vi till klassrummet och hade "fikabuffe" gött :) Och så gav jag Imran presenterna som jag har varit så stressade med. jag köpte ett "lunch godis" paket... Eller ni vet sånna dära hamburgare, och pizza, pommes frites och sånt xD sen så köpte jag ju på ica tomtebloss. tror att han blev ganska glad :D
Och så fick jag present av Elin, ett jättefint armband och ett läppsyl !:)) tack!;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0