JAG VAR DÄR MED IDA,AMANDA OCH MAMMA

om ni läser på aftonbladet så ser ni att det står om en explosion i centrala stockholm, där jag var...
jag och Amanda satt på cafeet som det exploderade... Jag, ida, mamma och Amanda skulle gå och titta på skor åt ida, och påväg hem så var det rök och folk stog och titta och vi också. och efter en stund exploderade det bakom oss.... jag trodde det var världens undergång. allvarligt. vi sprang ned till MQ och var där jättelänge och tog en annan väg och skyndade oss att hämta sakerna och gick en bit till tunnelbanan.
asså fatta om vi skulle gått snabbare eller segare, då kanske vi liksom skulle vara döda......

Kommentarer
lisa

FY FAN VAD LÄSKIGT ATT NI VAR DÄÄÄR! <333

2010-12-12 16:33:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0