Idag råå!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det skola och det var kult men jag hade världens huvudvärk,och var hungrig...
först matte dubbelpass... Sen lunch och efter det slöjd,hehe min skål vill ju aldrig bli klar...
Sen franska och då hade vi förhör och jag hade alla rätt;) haha skrytmaaammaaa!
Sista lektionen var det Drama och då så visade vi upp våran lilla teater, haha och jag skulle liksom stå och dansa och bjuda på mig själv, för mycket! haha väldigt mycket improvisation var det xP
Haha och jag klädde typ ut mig så jag såg ut som Thomas Dileva xD haha Alice och Alice var också snygga hippisar, och fredrik... 'HAHA, och elin var lite lättklädd... hahaha!
men kul och pinsamt var det.. :)
När jag kom hem så tvinga Amanda mig att åka pulka, haha det var fett kul!:D
haha!

Kommentarer
Felixkarine

Thanks for the information

2011-03-07 13:15:02
URL: http://felixkarine.bloglyric.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0